Jelen pillanatban EURUSD, GBPUSD és AUDUSD elhelyezett buy limitem van, mimdegyik a tőke 1,5 %-os kockáztatásával. Ha mindhárom pozim teljesülne, akkor nagy lenne az usd kitettségem és ezt nem szeretném, ezért a következőt fogom tenni :

- ha valamelyik pozi megnyilik, akkor az lesz 1,5 %-os kockázatú

- a másik 2 pozi méretét csökkentem az 1%-os kockázati szintre

- ha megnyilik a 2. pozi is , akkor a 3. limit méretét csökkentem 0,50 %-os méretűre

- ha a 2. vagy  3. pozi megnyilása előtt az előtte nyitvalévőket már minimum BE-be tudtam húzni, akkor az újonnan nyíló is lehet 1,5 % kockázatú

- tehát a célom az, hogy a 3 megnyiló pozi esetén sem lehet több az összes kockázat mint 3 %

 

GG

ui : és most vettem észre később hogy ott van még az USDCHF sell limitem is , tehát nem 3 párról hanem 4 párról van szó, de ezeknek az összes kockázata nem lehet több mint 3 %

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr521095088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása