GabiGabi 2009.07.20. 15:28

EURUSD buy limit

Az EURUSD 4óráson emelkedő trendben mozog.

Fibo 50 és 61,8 közé, az egész szám fölé, 1,4010-re buy limitet teszek, 1,3820-as stoppal, a tőke 1,5%-os kockáztatásával.

GG

 

7 komment

Címkék: eurusd

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr61256774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trader55 2009.07.20. 16:17:25

Jól emlékszem, hogy már van egy buy ordered D1-en?

Trader55

trader55 2009.07.21. 09:53:33

@GabiGabi: Ha teljesül a H4-es order, mit teszel a másikkal? Az összkockázat szempontjából érdekel.

Trader55

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.21. 09:57:25

@trader55: ha lemenne a napos buy limitért, akkor addigra már a 4h-s kistoppolódik, igy nem lehet összkockázat.

GG

forexmbs 2009.07.28. 18:40:52

Most visszakanyarodtam a EurUsd dilemma bejegyzéstől ide. Itt egy kicsit ellentmondásba ütköztem. Ebben az esetben melyik az a feltétel, amelyik teljesült, és amiért a két említett fibo szint közé, az 1.4010-re tetted a buy ordert? Azért kérdem mert:

- az "előző csúcs magasságának közelsége" sem ekkor, de sem később, a másik bejegyzéskor, amikor már sokkal magasabban volt a lebegő csúcs nincsen ebben a zónában (az 50-61.8-as zónában). A Fibo 38.2 van még mindig hozzá a legközelebb.
- azon túl, hogy az 1.4000 az egy pszichológiai szint, a H1, H4, D1 charton nézve én nem látom, hogy "nevezetes szint" lenne, tehát ez sem lehet egy második ok...
- "Konszolidációs zóna teteje" ha jól értelmezem, akkor ez sem teljesül az 1.4000-as szintnél
- "feltételezett vagy valós trendvonal" Ennek tisztázása végett amíg szabadságon voltál a "Swing Pullback Setup Részletezése" topikban deviza.blog.hu/2009/06/03/swing_pullback_setup_reszletezese rákérdeztem és az akkor aktuális USDCAD setupon szerettem volna ha megjelenik vagy a feltételezett trend vonal, vagy a valós trend vonal. Most oda is válaszoltam. Azóta lehet, hogy okosodtam, (csak konfirmálni szerettem volna, hogy az ott megjelenő egyik vonal a feltételezett trendvonal) és ha sikerült, akkor talán ebben az esetben (az EurUsd) a feltételezett trendvonal az, ami az 1.3748 illetve a magasabban lévő 1.3832 völgyeket érinti. De ha így van, és ez lett volna a második feltétel ami teljeült, akkor nagyon relatív, az, hogy „közel” van. Valójában pontosabb ha úgy fogalmaznánk (hátha így megértem végre :-)), hogy kb. ahol a feltételezett trendvonal metszi a fibo 61.8 vonalát? Ez lett volna a trigger?

Bocs, hogy ilyen hosszúra sikeredett, de szeretném megérteni ezt a sarkalatos pontot. Remélem, hogy nem voltam túlzottan zavaros. Válaszod előre is köszönöm.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.29. 06:27:43

@forexmbs: a charton a szürkével jelzett támasz-zóna a feltétel. Ez a sáv az előzőekben ellenállás és támasz is volt többször.

"azon túl, hogy az 1.4000 az egy pszichológiai szint, a H1, H4, D1 charton nézve én nem látom, hogy "nevezetes szint" lenne"

az 1,4000 magában nevezetes szint a 3 db 0 miatt is.

GG

forexmbs 2009.07.29. 17:15:51

@GabiGabi: Köszi, most már ez is tiszta.
süti beállítások módosítása