EURCAD

3 db shortom van nyitva, mindnek közös a stopja 1,5870-en

1. short : nyitva 1,6079-en, jelenleg +450 pip

2. short : nyitva 1,5840-en, jelenleg +220 pip

3. short : nyitva 1,5660-on, jelenleg +40 pip

Itt ne felejtsük el, hogy az a 3 pozi akár még minuszban is záródhat !

NZDCHF

1 db longom van 0,6550-en nyitva, stopja 0,6345, jelenleg +250 pip

Ennek a pozinak a stopja is még minuszban

AUDCAD

1 db longom van 0,8805-ön nyitva, stopja 0,8620-on, jelenleg +60 pip

Ennek a pozinak a stopja is még minuszban

AUDCHF

1 db longom van 0,8550-en nyitva, stopja 0,8390-en, jelenleg +60 pip

Ennek a pozinak a stopja is még minuszban

EURNZD

1 db shortom van 2,2490-en nyitva, stopja 2,3150-en, jelenleg +200 pip

Ennek a pozinak a stopja is még minuszban

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr861166869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JZO 2009.06.06. 13:42:54

Szia GabiGabi!

Az AUDCAD pozíciójának nyitás elemzésén dolgozom éppen, próbálom megérteni, mi alapján nyitottad ki ott a pozíciót.
Ha jól sejtem a pozíciód valamikor 4.-én, de inkább 5.-én nyitottad. Csak találgatok ugyan, de úgy sejtem, hogy 4.-5. éjfél körül. Kérlek erősíts meg, hogy jól tippelek e.
Hatalmas méretű stoppot hagytál, ha tényleg 0.8620-on van az SL-ed. Ezt tényleg komolyan is gondolod, hogy odáig hagyod elmenni és akkor lesz a poziból vesztő pozi végleg és zárod, vagy csak biztonsági okokból tettél SL-t, de ez a szint nem komoly és hamarosan feljebb húzod?
Határoztál meg magadnak célárat?

Szívesen kitárgyalnám ezt a pozíciódat, ha nyitott vagy benne, érdekelne.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.08. 07:29:02

@JZO: "Ha jól sejtem a pozíciód valamikor 4.-én, de inkább 5.-én nyitottad. Csak találgatok ugyan, de úgy sejtem, hogy 4.-5. éjfél körül"

05.21-én nyilt. Légyszives nézd végig a történetét. Rá kell kattintanod az audcad cimkére jobb oldalt az instrumentumok közt és akkor végig tudod nézni, hogy mikor tettem be az ordert és hová és mikor nyilt meg.

Ha még akkor sem tiszta, akkor jelezz és átbeszéljük.

"Hatalmas méretű stoppot hagytál, ha tényleg 0.8620-on van az SL-ed" Már miért ne ott lenne? Az a jó stophely h4-en. Azért tettem oda, mert ha addig elmegy az árfolyam, akkor változik meg a nyitási feltétel, igy akkor akarok kiszállni a poziból.

Célárat nem használok ennél a stratégiánál.

Olvasd végig és beszéljünk róla!
süti beállítások módosítása