Tradingroom társunk, Gábor kivánságára nyitok egy ilyen bejegyzést, ahol a már lezárult tradeket elemezzük ki közösen.

Mit lehetett volna, mit kellett volna másképp csinálni ?

Jó volt a setup ?

Megfelelő helyen léptem be ?

Jól manageltem a pozit ?

Jókor zártam ?

stb, stb

 

Nagyon jó ötletnek tartom a kezdeményezést.

 

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr731077805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanonc 2009.04.23. 21:44:01

Szervusztok,

El is kezdeném a rosszul sikerült kötések elemzését egy ma reggeli történettel. Előbb egy h1-es chart, hogy miért is kerestem short lehetőséget. A támasz szintről másodszorra kisebbet pattant, eső trendben vagyunk, gondoltam ha lesz egy felhúzás azt valahonnan eladják.

kepfeltoltes.hu/090423/minta11_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Alacsonyabb idősíkon többször érintett m15 trendvonal és kék sávval jelölt mini szint adta a beszálló helyét 98.00-án. stop 98.25, célár1 (pozi felezése) 97.70

kepfeltoltes.hu/090423/minta12_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Látjátok mi történt, m5 emelkedés fibo 50-ről megvették, és amikor m5-ön látszott, hogy a csúcs 2. érintése után nem rogyott össze 10 pont bukóban lezártam.

Tudom, ez abszolút más fajta setup mint az eddig tárgyaltak, de hátha lejön nektek is valami tanulság.

Üdv, Gábor
süti beállítások módosítása