Sokáig gondolkoztam azon, hogy hogyan tudnám segiteni átadni az általam használt csúcs-völgy elemzést. Pontosabban hogy melyek a csúcsok és melyek a völgyek nálam.

Régebben találtam egy indikátort, melynek beállitásával most kisérletezve kb. 80%-os hasonlósággal úgy rajzolja a csúcs-völgyeket, mint ahogy én. Ez egy Zig-Zag klón, annyival tud többet, hogy az utolsó ágra automatikusan húzza a fibo-t.

Felteszem ezt az indikátort és próbálkozzatok vele, de persze fenntartással kezeljétek, mert ez csak egy indikátor :-) Inkább én csak azt javaslom hogy a nagyságrendet szokjátok általa, hogy én kb. milyen mozgásokra rajzolom a csúcs-völgyeket.

Elmentettem egy sablont, ezzel az indikátorral és a Magnified_Market_price indikátorral együtt, igy ha ezt használjátok, akkor olyanok lesznek a chartok, mint amilyeneneket én szoktam feltölteni.

Tehát akkor sorban a teendők :

1. Innen letölthető a 2 indikátor :

    Magnified_Market_price

    ICWR indikátor (Zig-Zag klón)

Ezt a 2 indikátort ha letöltöttétek, akkor be kell másolni a metatrader alkönyvtárába. Pl. ha Fxpro-t használsz, akkor c:\Program Files\FxPro Metatrader\Experts\Indicators alkönyvtárba. Ha nem FxPro-t használsz, akkor értelemszerűen azt módositsd az elérési útban.

2. Innen letölthető a sablon :

   Swing Pullback sablon

Ezt a sablont ha letöltöttétek, akkor be kell másolni a  c:\Program Files\FxPro Metatrader\Templates alkönyvtárba. Ha nem FxPro-t használsz, akkor értelemszerűen azt módositsd az elérési útban.

3. Inditsd újra a Metatradert és a kivánt chartra jobb klikk és ott a sablon és azok közül válaszd ki a Swing Pullback sablont és már működik is ( remélem :-) )

Egy tipp : amennyiben ezt a sablont default néven mented el, akkor ez lesz az alapsablonod és ha új chartot nyitsz, akkor egyből ezzel a beállitással nyitja meg.

Közben jelzést kaptam, hogy nehéz igy a letöltés, igy becsomagoltam mindhárom filet egy zip-be : Sablon+Indikátorok .

GG

ui : közben értesültem róla, hogy némelyeknél lehet egy kis technikai probléma. Mégpedig hogy a Magnified árfolyama nem frissül. Akinél jelentkezik ez a hiba, ott a teendő a következő :

Tedd fel manuálisan a chartra az Magnified_Market_Price(1) indikátort és ezután jobb klikk a chartra és Minta mentése, ezzel ird fölül a Swing Pullback sablont. Igy elvileg jónak kell lennie. 

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr341264450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StLui 2009.07.24. 09:54:47

A "nehéz" azért kicsit túlzás, én inkább egyesével töltöttem 3mp alatt és nem kellett kicsomagolgatni sem, ponnt olyan ez is mint a trade, amikor eladunk sose felejtsük valaki vesz :)
Köszi !
ui: estleg távoli asztal elérés a gépedhez, elég csak olvasható(látható legyen a monitorkép), nem írható módon :))))

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2009.07.24. 10:07:08

Egy ötlet: Ahogy nézegettem a charokat, ha átvált valaki naposra, akkor az megszűri a h4 kisebb hullámait és csak azokat a csúcsokat/völgyeket látja, amit Te H4-en bejelölsz, és utána visszaválthat, hogy lássa a h4-en kialakuló alakzatokat is.

mmarci15 2009.07.24. 10:45:29

Ez nagyon jó! Köszönjük szépen hogy megosztottad velünk!

StLui 2009.07.24. 10:48:25

@WikFx: én már írtam egyszer GG-nek, hogy én naposon kéne nézzem mert akkor nem aprózom el a H4-es csúcs völgyet, szóval magamat is nemcsak az idikátort kell átverni :)

abunba 2009.07.24. 13:45:17

@GabiGabi:
Köszönöm szépen a segítséget!
Abunba

michelfx 2009.07.24. 14:18:23

@GabiGabi:
Sikerült "applikálnom" (egyáltalán nem volt nehéz), köszönöm szépen. Sokat fog segíteni.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.24. 14:21:02

Frissült a bejegyzés, olvassátok el!

GG

ZOlien 2009.07.24. 21:30:40

Köszönöm szépen én is!

StLui 2009.07.27. 11:26:21

Nekem legjobban azért tetszik, mert ugye MT4-be nem tudom berajzolni, csak ha mentem képként és paint-el rajzolgatok.

mmarci15 2009.07.27. 13:27:12

@StLui: mért nem tudod berajzolni mt4ben?

StLui 2009.07.27. 13:51:02

@mmarci15:
én nem tudok ilyen zig-zag-ot kézzel berajzolni, trendvonal meg hosszú jobbra, vagy azt lehet állítani?

megfejtettem, lehet, köszi :)

T20 2009.07.27. 15:31:11

Nagyon szépen köszönöm nagyon nagy segítség számomra

KÖSZI KÖSZI

pmari 2009.07.27. 16:13:14

Sajnos én most megvagyok zakkanva ezeket a dolgokat illetően. Majd késő délután megpróbálom, hátha összejön.

TRobi 2009.07.27. 16:30:01

@pmari: Nem olyan nehéz ez Marcsi. Iderakod, odarakod, bemásolod, kiválasztod. Ennyi. Látod, milyen egyszerű? :))

pmari 2009.07.28. 07:46:41

@TRobi:

:)))) köszönöm szépen. Ma lesz a nagy kísérlet napja:))
süti beállítások módosítása