Felteszek én is egy trade ötletet az UsdJpy-ről. Bár nagyon hasonlít GG megközelítéséhez, azért megmutatom!

Én csak a véleményemet írom le, nem kokrét trade-et! Szerintem az ellipszis formánál (vagy ahogy múlik az idő és csökken a csatorna, úgy akár lentebb is) lehet keresni a short belépőt és a kék sáv fölött kellene a stoppnak lennie, ha swinget játszunk.

1 komment

Címkék: usdjpy

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr701131619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StLui 2009.07.08. 11:30:52

nem volt rossz, kicsit túllőtt rajta, de naposon simán tartható lett volna.
Csak nézegetem át a párokat, és utánna mindíg végignézem hozzá a bejegyzéseket is, úgy keveredtem ide vissza :)
Naposon támasz környékén tart, mivel inkább eső a trend ezért lehet figyelni az új aljat? 93,80 törése esetén GG strat szerint már
süti beállítások módosítása