GabiGabi 2009.07.07. 10:48

AUDCAD buy limit

Az AUDCAD naposon emelkedő trendben mozog

Fibo 50 és 61,8 közé, támasz-szintre buy limitet tettem, 0,8480-ra, 0,7690-es stoppal, 1,5% kockázattal.

Most lehet pár olvasót megkavartam, mert ugye már nekem 0,8805-ról van egy longom. Ha kérdés van, akkor beszéljük meg :-)

GG

10 komment

Címkék: audcad

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr351231470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abunba 2009.07.07. 11:50:41

Szia Gabi!
A H4-en nyitott pozi sorsát végigkövetve, tennék egy olyan kérést, hogy lehetne-e egy külön topicot nyitni, melyben csak képek lennének az összes szóba jöhető devizapár chartjára rajzot zig-zag vonalak aktuális állásáról? Számomra, és lehet, hogy sokan vagyunk így, ez egy igen nagy segítség lenne, mert a csúcs-völgyes startégiának, szerintem ez a legfontosabb része, és nagyon könnyen el lehet tévedni benne. Pl. a 04.28 - 04.30 - 05,01 időszakra berajzolt csúcs-völgyet nem értem, illetve azt én túl kicsinek gondoltam, ezért nem rajzoltam be a saját grafikonomra. Sajnos csak most néztem át alaposan ezt a párt és a nyitott pozit, tehát régebben kellet volna ezt felvetnem, de talán még most sem késő.
Üdv! Abunba

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.07. 12:03:14

@abunba: "lehetne-e egy külön topicot nyitni, melyben csak képek lennének az összes szóba jöhető devizapár chartjára rajzot zig-zag vonalak aktuális állásáról?"

Húúú, ezt ne várd tőlem, ez örült nagy meló lenne. Csak példának, a mai pár bejegyzésem is eddig a délelőttömet szinte teljesen elvette.

Közel 40 devizapár állandó 4h-s aktualizálása 1 ember majd egy teljes napját igényelné.

GG

abunba 2009.07.07. 12:31:55

@GabiGabi:
Utólag átgondolva tényleg belátom, hogy ez nagyon sok munka lenne, bár nem 40 csak 18 :) párra gondoltam.
Nem ismerem a blog adta lehetőségeket, azt hittem, hogy ha MT4-ben úgyis megcsinálod ezt a munkát, akkor egy egyszerű képként történő automatizált elmentéssel, könnyen egy netről letölthető mappába lehet tenni őket.
Felmerült bennem, hogy mivel a közeljövőben várhatóan sok időm lesz, akkor én ezt szívesen csinálnám, természetesen a chartok Általad történt előzetes ellenőrzése után.
Üdv! Abunba

forexmbs 2009.07.07. 13:41:08

Most, hogy már belekezdtem a kérdésbe, megírom, holott közbe végignéztem, a másik pozid evolúcióját, és egyértelmű, hogy ott már nincsen kockázat (mi több 185pip levédve), azért lehet ez az AudCad is 1,5%. Tehát ha le is jön az új 0,8480 orderért, közben spájcol neked 185 pipet. Lenne valami más amiért esetleg felmerül, hogy az új order illetve a meglévő pozíció inkompatibilis?

Waker 2009.07.08. 14:31:14

Ezek szerint a 8600-nál és 8686-nál lévő völgyeket nem tekinted völgynek? Miért nem?
Én 9390 és 8686 között húztam volna ki a fibo-t így az előbb említett 2 völgy által alakított trendvonalra jön ki a buy limit 8910-re.
Ez egy másik meglátás. Majd kiderül.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.08. 14:44:16

@Waker: gondolom most látod már a chartot, a sárga vonalakkal jelölöm a csúcs-völgyeket. Az amit emlitettél az nekem nem csúcs-völgy a napos charton.

Én ezen a blogon a saját setupomat irom le, persze az a Te saját jogod, hogy azt köss be amit akarsz, ez nem verseny, vagyis én nem kívánok veled versenyezni.

GG

Waker 2009.07.08. 15:02:23

Hát... fel se merült bennem a verseny gondolata. Nem tudom neked honnan jött.
Csak a véleményedre lettem volna kíváncsi.

Na mindegy.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.08. 15:10:00

@Waker: idézet az előző kommentemből : " Az amit emlitettél az nekem nem csúcs-völgy a napos charton. "
Ez a véleményem, amit már akkor is leírtam.

GG

TRobi 2009.07.14. 11:00:50

Sziasztok!

GG korábbi pozijaidnál láthattuk, hogy egy-egy erősebb ill. lendületesebb kitörés végén, a pozik egy részét zártad. AUDCAD 0,9400 visszapattanás utáni rangnél nem gondolkoztál el ezen?

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.19. 06:47:25

@TRobi: Lehetett volna több pontot is találni az ésszerű zárásra, de nem voltam már "fejben" itt a szabadság miatt, igy nem is kerestem a zárást, mert a stop is plusszban volt már.

GG
süti beállítások módosítása