Ma délután a nagy mozgás hol is állt meg ?

Az EURUSD-nél a régebben behúzott csatornavonalnál , szinte pipre :

Az USDCHF pedig a trendvonalról :

Ugye milyen érdekes? Aki azt gondolja, hogy most rajzoltam be ezeket a vonalakat, az nézze meg az eurusd order és usdchf order bejegyzéseket és jééé, már ott is be vannak rajzolva ezek a vonalak :-)

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr41108644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wespa 2009.05.08. 12:45:36

Szia GG!

A véleményedre lennék kiváncsi.
AUD/CAD H1-en emelkedő csatiban mozog.
A csatorna alja kb egybeesik fibo 50-el.
Ide tettem egy buy limitet 0,872-re.
STOP:0,8632 Target mondjuk:0,887

Szerinted?

Ui.: Remélem sokáig lesz erőd és időd írni ezt a blogot. Minden napot itt indítok.
Köszi WW

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.05.08. 16:50:46

Szia!

Én EURUSD-n nagyon shortra vagyok ráállva, alig várom, hogy törjön a csatorna, vagy elérje az 1.358-nál lévő R2 szintet!
Mindenhol long-ot mondanak, de ha az EURUSD követi a kockázatvállalási hajlandóságot, akkor nyáron gyenge esésnek kell(ene) bekövetkezni! Historikus adatok alapján 71%-ban nyáron az indexek csökkkentek, a DJ indexét pedig 20pipre leköveti az árfolyam!
Üdv.

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.05.08. 16:55:39

Egy kérdést is felteszek, ha nem zavar!
Indikátorokat használsz, vagy a kereskedésedet a támasz/ellenállás/trendvonal/-csatorna alapján alakítod ki?

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.09. 08:16:04

@Wespa: Szia
Megnéztem ezt az AUDCAD-et. Látom amit irtál óráson, de ezzel kapcsolatosan 2 észrevétel, én óráson nem szoktam használni ezt a pullback-es beszállót, mert a saját tapasztalataim alapján megbízhatóbb a 4 órás. A másik pedig hogy én a Fibot az utolsó völgytől szoktam húzni, és Te úgy gondolom hogy az egész hullámra tetted. De persze nem kell ezt egyformán használni, kinek hogyan működik :-) A stop és a target szerintem teljesen jó.
De megnéztem h4-en és ott is a 8730 környéke lehet pullbackes beszálló, igy ezt ki is fogom tenni a blogra orderként.
GG

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.09. 08:17:29

@RussoS: Nem szoktam indikátort használni, a chartban minden info benne van :-)
GG
süti beállítások módosítása