GabiGabi 2009.05.11. 20:10

Véleménykérés

Kiváncsi vagyok a véleményetekre. Mit csináljak másképp ? Mi az ami a jó a blogon? Mi az ami rossz ? Hogy tudnám interaktivabbá tenni a blogot? Mert ez igy eléggé monológ.

Várom a véleményeket!

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr101115727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Briian 2009.05.11. 21:51:24

Nem vagyok tisztában a blog lehetőségeivel, de esetleg egy online trading room-szerűség hasznos lehetne pl. valami chat-en keresztül...

Briian 2009.05.12. 06:56:50

Közben rájöttem, hogy nem lenne értelme, mivel hosszabb távon kereskedsz, felesleges megvitatni a kisebb idősíkú lehetőségeket..

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.12. 07:15:16

Van már jól működő tradingroom, ahol én is tag vagyok. Egyrészt nem lenne erőm hozzá, másrészt nem akarok konkurenciát csinálni neki :-)

GG

CheeBass 2009.05.19. 17:07:33

Sziasztok!
A véleményem: kiváló kezdeményezés ez a blog, a szakzsargont kicsit még el kell sajátítanom :-)
Nem akarok új topikot nyitni (GG, ha gondolod, hogy megér egy újat), engem a stratégiák érdekelnének (Konkrét!), illetve hogy ki milyen elemző eszközöket használ (ismeritek pl. az autochartist.com-ot? vagy a ProTrader FX Trend indikátorát?)
Illetve az is érdekel, hogy a hármas sortörés chartmegjelenítést használjátok -e trendmeghatározásra? Voltam egy kezelt számla bemutatón, és a swingtrader ezt használt(j)a.Üdv

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.19. 21:28:38

Akkor sorban:
- ha a szakzsargonnal kapcsolatban van kérdésed, akkor tedd fel és ha tudok segitek
- ezt a stratégiát - amit ezen a blogon kötök -, elég részletesen leirtam már, és azért már egy pár példa is van. De ha valami nem érthető, kérdezz
- én az autochartist progit próbáltam az ingyenes időszakban, de nekem plussz dolgot nem adott, azokat amit ő észrevesz az én szemem már elég hamar meglát
- indikátort nem használok
- azon a kezelt számla bemutatón én is ott voltam, de nem használom a hármas sortörést

Várom a kérdéseid

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.19. 21:35:21

még egy gondolat :

Ha Te figyeled ezt a hármas sortörést, akkor majd a tapasztalataidat megoszthatnád velünk

abunba 2009.05.19. 22:08:33

Sziasztok! GabiGabi! Már máskor is azt sugalltad, hogy van másik stratégiád is. Arról is írnál egy-két szót? Nem akarok titkokat feszegetni, csak a főbb jellemzőiről kérdezek. Talán van DT is?
Másik. Szégyenlem, de nem tudom, hogy mi az a hármas sörtörés, vagy legalábbis ilyen megfogalmazásban nem ismerem. Mi az?

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.19. 22:15:33

DT stratégiám is van, néha-néha el is csábulok abba az irányba is, de aztán mindig megállapítom, hogy nem az az én világom.

Főleg órás és afölötti chartokra vonatkozó stratégiákat használok, pl. alakzatok trendkövetéssel variálva ( bonyolítva ;-) ), de ezekről majd később.

A hármas sortörés röviden az egy chart ábrázolási forma, mint a bar vagy a japángyertya.

abunba 2009.05.19. 22:26:20

Köszi a választ! Talán olyasmi lehet mint a Heikin-Ashi, melyen tényleg jobban látható a trend? :)

forexmbs 2009.06.29. 17:34:29

Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy mivel lehet (ki hogyan oldja meg) azt, hogy a teljes blogon felvitt összes friss, addig nem olvasott bejegyzést kövessem (megkapjam, értesítve legyek, hogy a blogon ide-oda-amoda bejegyzés került)? Google Readerbe ezt követtem: deviza.blog.hu/rss2 de ez csak azokról add értesítést, amelyek a címlapon jelennek meg. A radaron való követés nagyon jó, de ott az illető rovatot ahova friss bejegyzés érkezett (vagy nevezzük topicnak) előzőleg fel kell venni a radarra, onnan arra követi csak. Ez sem megoldás, mert nincsen honnan tudjam, hogy hova fog bejegyzés érkezni(az egész blogot szeretném felvenni a radarra tehát). A blogon, a bejegyzések időrendben az sem megoldás, mert ott csak a blogtulajdonos bejegyzései jelennek meg. Míg az utolsó kommenteknél csak egy pár darab jelenik meg abból, ami felkerült a lapra. Köszi a segítséget.
süti beállítások módosítása