2009.09.10. 11:29
Orderek
Dátum | Devizapár | Irány | Nyitás | Kezdeti stop | Kockázat % | |
2009.05.21 | EURUSD | D1 | buy | 1,3520 | 1,2850 | 1,5 |
2009.06.11 | USDCHF | D1 | sell | 1,1240 | 1,1760 | 1,50 |
2009.07.07 | AUDCAD | D1 | buy | 0,8480 | 0,7690 | 1,5 |
2009.07.07 | EURAUD | D1 | sell | 1,8990 | 2,0420 | 1,5 |
2009.08.03 | AUDUSD | D1 | buy | 0,7270 | 0,6240 | 1,50 |
2009.08.03 | AUDCHF | D1 | buy | 0,8010 | 0,7150 | 1,5 |
2009.08.03 | GBPCHF | D1 | buy | 1,6750 | 1,5790 | 1,0 |
2009.08.04 | NZDUSD | H4 | buy | 0,6510 | 0,6180 | 1,50 |
2009.08.05 | NZDJPY | D1 | buy | 60,30 | 56,70 | 1,0 |
2009.08.05 | AUDSGD | D1 | buy | 1,0630 | 0,9450 | 1,5 |
2009.08.10 | EURNZD | H4 | sell | 2,1690 | 2,2520 | 1,0 |
2009.08.10 | EURSEK | D1 | sell | 10,6890 | 11,1740 | 1,5 |
2009.08.11 | GBPNZD | H4 | sell | 2,4890 | 2,5550 | 1,0 |
2009.08.17 | EURCAD | D1 | sell | 1,5870 | 1,6380 | 1,0 |
2009.08.24 | USDSEK | D1 | sell | 7,9670 | 8,7410 | 1,0 |
2009.08.24 | NZDSGD | H4 | buy | 0,9450 | 0,9050 | 1,0 |
2009.08.26 | EURGBP | H4 | buy | 0,8610 | 0,8440 | 1,5 |
2009.09.08 | EURUSD | H4 | buy | 1,4260 | 1,4030 | 1,5 |
2009.09.08 | USDCHF | H4 | sell | 1,0680 | 1,0910 | 1,5 |
A bejegyzés trackback címe:
https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr671301973
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
JZO 2009.08.11. 08:45:06
EURUSD buy 1.3380 ?
Tényleg lehetségesnek tartjátok, hogy odáig lezúg?
Tényleg lehetségesnek tartjátok, hogy odáig lezúg?
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.11. 08:49:26
@JZO: a szemlélet egy kicsit más : én nem azt mondom, hogy lemegy addig, hanem ha lemegy oda, akkor én ott ezt fogom csinálni. Nem ugyanaz.
Egyébként meg miért ne mehetne le oda ? Ne állitsunk elméleti és érzelmi korlátokat magunk elé!
GG
Egyébként meg miért ne mehetne le oda ? Ne állitsunk elméleti és érzelmi korlátokat magunk elé!
GG
kdeurhj 2009.08.11. 10:46:13
Semmi sem lehetetlen.
www.chartsecret.com/content/10th-august-eurusd-analysis
www.chartsecret.com/content/10th-august-eurusd-analysis
kdeurhj 2009.08.11. 15:26:31
EURSEK lemaradt a listáról.Esetleg az order kihelyezésének dátumát fel lehetne tüntetni?
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.11. 15:46:57
@kdeurhj: tényleg, köszi hogy szóltál.
Elnézést, de én is emberből vagyok ( szerencsére ) :-)
Ez a dátum nagyon fontos lenne ?
Igy is meg lehet keresni az instrumentumok közt a devizapárra kattintva.
De ha fontos akkor berakom.
GG
Elnézést, de én is emberből vagyok ( szerencsére ) :-)
Ez a dátum nagyon fontos lenne ?
Igy is meg lehet keresni az instrumentumok közt a devizapárra kattintva.
De ha fontos akkor berakom.
GG
kdeurhj 2009.08.11. 17:44:45
Csak azért gondoltam, hogy lássuk mennyi idő alatt teljesül az order (ha egyáltalán sikerül).Ha technikailag nehéz, meg ha különben is eleged van a vegzálásból, akkor inkább hagyjuk.:)
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.12. 07:28:27
@kdeurhj: felvittem a dátumokat is az orderekhez, de igazából ez nekem nem jelent plussz infót. De legyen.
GG
GG
kdeurhj 2009.08.12. 14:54:55
Köszi szépen!Szerintem azért jó, mert kezdőként látjuk, hogy az orderek nem 1-2 nap alatt teljesülnek, türelem kell hozzá.
s.gabor 2009.08.17. 09:07:49
Szia GG,
az audusd megbízásod kapcsán felmerült bennem a kérdés, hogy a felettes idősíkokat miként is veszed figyelembe a h4 swingnél. Itt ugye napos swingről van szó, ebben a lefelé ág esetleges h4 pullbackjét eladod? Ha igen akkor ez céláras pozi lesz? (Nem emlékszem írtál-e már erről részletebben, ha igen akkor elnézés a figyelmetlenségért, csak mond meg hol keressem!)
Üdv, Gábor
az audusd megbízásod kapcsán felmerült bennem a kérdés, hogy a felettes idősíkokat miként is veszed figyelembe a h4 swingnél. Itt ugye napos swingről van szó, ebben a lefelé ág esetleges h4 pullbackjét eladod? Ha igen akkor ez céláras pozi lesz? (Nem emlékszem írtál-e már erről részletebben, ha igen akkor elnézés a figyelmetlenségért, csak mond meg hol keressem!)
Üdv, Gábor
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.17. 09:29:06
@s.gabor: ennél a pullback stratégiánál csak azt az adott idősíkot nézem, ahol a setup kialakulhat, még a fölöttest sem.
Tehát a konkrét kérdésre a válasz: csak naposon néztem ennél a párnál a setupot, de ennél se lesz célár, hanem csak húzott stop.
GG
Tehát a konkrét kérdésre a válasz: csak naposon néztem ennél a párnál a setupot, de ennél se lesz célár, hanem csak húzott stop.
GG
s.gabor 2009.08.17. 09:36:55
@GabiGabi: a napos longot értem, a lefelé ág esetleges h4 trendjébe való beszállás (ill. annak a kezelése) lett volna a kérdés lényege. Vagy ha napos longra vársz akkor nem is figyeled a h4 short lehetőségét?
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.17. 09:43:46
@s.gabor: ja már értem. Teljesen külön kezelem a 2 idősíkot, tehát amiért napos longra várok, attól még kereshetem a 4h-s short lehetőségét.
GG
GG
s.gabor 2009.08.17. 10:09:01
@GabiGabi: akkor tehát?:)
Mi lesz a h4 shortod sorsa ha eléri a napos long szintet?
Mi lesz a h4 shortod sorsa ha eléri a napos long szintet?
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.17. 10:15:45
@s.gabor: semmi sem fog vele történni ( ha lesz ), a húzott stop fogja zárni azt is. Teljesen külön kezelem őket.
GG
GG
s.gabor 2009.08.17. 10:41:36
@GabiGabi: na, lassan felfogom, hogy a külön azt jelenti külön.:)Köszi szépen!
kdeurhj 2009.08.17. 22:41:22
GBPNZD stopja 2,5550.
kdeurhj 2009.08.17. 23:02:31
Most már semmi akadálya a teljesülésnek.:)EURHUF-al nem foglalkozol?275 körül eladás 285 stoppal?
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.18. 05:00:37
@kdeurhj: az EURHUF-fal nem tradelek swing pullbackra, nagy és nagyon változó a spread és ez nehézzé teszi a tradelést.
GG
GG
kdeurhj 2009.08.18. 10:48:56
Köszi!Meg is akartam kérdezni, hogy egyáltalán technikailag kereskedhető-e vagy teljesen kiszámíthatatlan.
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.18. 11:10:04
@kdeurhj: 4 óráson és fölötte kereskedhető technikailag. Pl. 4 h-n milyen szépen trendelt lefelé, egészséges fibo korrekciókkal. Csak a spread miatt a stoppal vigyázni kell.
GG
GG
abunba 2009.08.18. 19:48:17
@GabiGabi:
Tudom, hogy nem kívánságműsor, de javaslatnak talán nem rossz: sz-tem jó lenne jelölni, hogy melyik order milyen idősíkon került be.
Ha túl nagy munka nem gond ha mégsem. :)
Abunba
Tudom, hogy nem kívánságműsor, de javaslatnak talán nem rossz: sz-tem jó lenne jelölni, hogy melyik order milyen idősíkon került be.
Ha túl nagy munka nem gond ha mégsem. :)
Abunba
abunba 2009.08.19. 17:13:51
@GabiGabi:
Az első köszönet valamiért nem akart átmenni, ezért írtam még 1x, de hát köszönetből sosem lehet elég! Azt hiszem, hogy Nálad már ezzel van tele a padlás. :)
Abunba
Az első köszönet valamiért nem akart átmenni, ezért írtam még 1x, de hát köszönetből sosem lehet elég! Azt hiszem, hogy Nálad már ezzel van tele a padlás. :)
Abunba
michelfx 2009.09.08. 21:27:54
Gabi!
Minden fenti orderedet végigelemeztem. Még akkor, amikor felraktad és ismertetted őket. Volt, amelyik teljesen érthető és egyértelmű volt. Volt amelyiknél nem mindent láttam úgy, ahogy írtad. Ez egy dolog, nem is erről kérdeznélek.
Ha megnézzük az ordereket, a devizapároknak legfeljebb 1/5-e, amelyek a fő devizpárokból jönnek össze (EURUSD,USDCHF). A többiek másodlagos, vagy inkább harmadlagos párok. Én ezt úgy "fordítottam" le magamban, hogy a csúcs-völgy elemzésen alapuló trade elsősorban ezeknél a "nem fő devizapároknál" sikeres elsősorban. Meg is ideologizáltam magamnak. A fő devizáknál nem (mindig) jönnek be azok a szabályok, amelyekre egyébként alapozni lehet. Kiszámíthatatlan érdekek (politikai, befektetői stb...) képesek teljesen más irányba mozdítani az árfolyamot, mint amit más devizapároknál viszonylag nagy biztonsággal prognosztizálni lehet. (Ez azért érdekes, mert ugyanakkor azt olvashatjuk, hogy az EURUSD, a kábel, az USDCHF a "könnyen kereskedhető" párok.) Talán egyetlen egyszer láttam meg, és meg is mertem írni a blogon egy EURCHF lehetőséget, amire azt írtad, hogy nem szereted, mert jön a svájci nemzeti bank és úgyis beleszól. (És ez igaz is.) Hosszú lére eresztettem, de igazából az a kérdésem, hogy a fő devizáknál ugyanolyan eredménnyel használható-e a stratégiád? Vagy aki erre adja a fejét inkább foglalkozzon a "másodlagos, harmadlagos" párokkal?
Bocsi, ha buta a kérdés.
Minden fenti orderedet végigelemeztem. Még akkor, amikor felraktad és ismertetted őket. Volt, amelyik teljesen érthető és egyértelmű volt. Volt amelyiknél nem mindent láttam úgy, ahogy írtad. Ez egy dolog, nem is erről kérdeznélek.
Ha megnézzük az ordereket, a devizapároknak legfeljebb 1/5-e, amelyek a fő devizpárokból jönnek össze (EURUSD,USDCHF). A többiek másodlagos, vagy inkább harmadlagos párok. Én ezt úgy "fordítottam" le magamban, hogy a csúcs-völgy elemzésen alapuló trade elsősorban ezeknél a "nem fő devizapároknál" sikeres elsősorban. Meg is ideologizáltam magamnak. A fő devizáknál nem (mindig) jönnek be azok a szabályok, amelyekre egyébként alapozni lehet. Kiszámíthatatlan érdekek (politikai, befektetői stb...) képesek teljesen más irányba mozdítani az árfolyamot, mint amit más devizapároknál viszonylag nagy biztonsággal prognosztizálni lehet. (Ez azért érdekes, mert ugyanakkor azt olvashatjuk, hogy az EURUSD, a kábel, az USDCHF a "könnyen kereskedhető" párok.) Talán egyetlen egyszer láttam meg, és meg is mertem írni a blogon egy EURCHF lehetőséget, amire azt írtad, hogy nem szereted, mert jön a svájci nemzeti bank és úgyis beleszól. (És ez igaz is.) Hosszú lére eresztettem, de igazából az a kérdésem, hogy a fő devizáknál ugyanolyan eredménnyel használható-e a stratégiád? Vagy aki erre adja a fejét inkább foglalkozzon a "másodlagos, harmadlagos" párokkal?
Bocsi, ha buta a kérdés.
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.09.09. 07:42:50
@michelfx: "Ha megnézzük az ordereket, a devizapároknak legfeljebb 1/5-e, amelyek a fő devizapárokból jönnek össze"
Ez így van michel, mivel 37 párt nézek és ebből a fő 5-6-7 pár az ennek is az 1/5-e. :-)
De komolyra fordítva a szót: én nem nézem hogy főpár-e vagy nem, nekem a swing pullback-nél 1 dolog a lényeges, ez pedig az hogy trendel-e, ha igen akkor keresem az order elhelyezés lehetőségét.
Ez vonatkozik az EURCHF-re is, nagyon csúnyán mozog, lefelé szeretett volna menni, de az SNB megtámasztotta, nekem nem trendszerű a mozgása, ezért hagyom. Van másik ... :-)
"igazából az a kérdésem, hogy a fő devizáknál ugyanolyan eredménnyel használható-e a stratégiád? Vagy aki erre adja a fejét inkább foglalkozzon a "másodlagos, harmadlagos" párokkal?" Fentebb már megadtam a kérdésem, nekem mindegy hogy elsődleges vagy másodlagos pár, csak trendeljen.
üdv
GG
Ez így van michel, mivel 37 párt nézek és ebből a fő 5-6-7 pár az ennek is az 1/5-e. :-)
De komolyra fordítva a szót: én nem nézem hogy főpár-e vagy nem, nekem a swing pullback-nél 1 dolog a lényeges, ez pedig az hogy trendel-e, ha igen akkor keresem az order elhelyezés lehetőségét.
Ez vonatkozik az EURCHF-re is, nagyon csúnyán mozog, lefelé szeretett volna menni, de az SNB megtámasztotta, nekem nem trendszerű a mozgása, ezért hagyom. Van másik ... :-)
"igazából az a kérdésem, hogy a fő devizáknál ugyanolyan eredménnyel használható-e a stratégiád? Vagy aki erre adja a fejét inkább foglalkozzon a "másodlagos, harmadlagos" párokkal?" Fentebb már megadtam a kérdésem, nekem mindegy hogy elsődleges vagy másodlagos pár, csak trendeljen.
üdv
GG
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.09.09. 07:44:13
@GabiGabi: "Fentebb már megadtam a kérdésem, nekem mindegy hogy elsődleges vagy másodlagos pár, csak trendeljen.
"
akkor ez helyesen :
Fentebb már megadtam a válaszom, nekem mindegy hogy elsődleges vagy másodlagos pár, csak trendeljen.
üdv
GG
"
akkor ez helyesen :
Fentebb már megadtam a válaszom, nekem mindegy hogy elsődleges vagy másodlagos pár, csak trendeljen.
üdv
GG
tothpeter 2009.09.14. 13:59:54
Szia GG! Kérdezném, h. a blogon feltüntett eur/cad D1 selllimit ordernél miért érdemes az sl szintet még több, mint 50 pip-el az előző csúcs fölé tenni? Köszönöm
GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.09.14. 14:05:56
@tothpeter: mert a tavaly októberben van 1 csúcs ami közel van és ezért tettem feljebb. Illetve ilyenkor a spreadet sem szabad elfelejteni, én minimum a spread kétszerese+1 pippel feljebb teszem.
GG
GG
UTOLSÓ KOMMENTEK