NZDJPY long 54,60-ról, 53,95-ös stoppal.

Akkor a részletek : az NJ 4 óráson emelkedő háromszöget alakithat ki, tehát még nem alakult ki - mert az csak az ellenállás fölé zárással valósul meg - hanem csak kialakulhat. H4 trendvonal pattanásra próbálok kis pozit felvéve beszállni.

A stop az előző völgy alatt.

A pozi méretet a 65 pipes stop és a tőke 0,75 %-ának figyelembevételével méreteztem.

Az ellenállás környékén figyelem és fordulási gyertyakonfigra részpozi zárás lehetséges.

 

GG

ui : persze kérdés kinek mi az agressziv, nekem ez az. Lehet erre egy páran legyintenek, még hogy ez agressziv ?  :-))

 

2 komment

Címkék: nzdjpy

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr511088755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izi Fx 2009.05.06. 08:31:57

Szia GG!

Írtad h ez a trade számodra agresszív volt. Az lenne a kérdésem, h ha a beszálló agresszív, akkor nem-e lehetett volna a stophúzás is agresszív? Mert kb. 65 pip volt a stop és kb +40-ben is volt. Persze, ha a strat. szerint jártál el akkor nincs semmi gond.
Tudom, h utólag könnyű megítélni a tradeket, úgyh légyszi ne vedd kötözködésnek , szimplán csak egy felvetés...(amin érdemes elgondolkodni talán)

Izi

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.06. 08:39:06

Szia Izi !

Jogos a felvetésed, bár én a trade agresszivitását arra értettem, hogy az emelkedő háromszögbe nem az ellenállás áttörése után szálltam be, hanem a trendvonalról pattanáskor.
De jó a téma és elgondolkodtató.

És nyugi, nem veszem kötözködésnek, sőt ....

ui : ha nincs ez a röfiinfluenza pánik, akkor még mindig poziban vagyok :-)
süti beállítások módosítása