GabiGabi 2009.05.21. 18:05

Ötletparádé

Kérlek itt ird meg, hogy milyen javaslatod van a bloggal kapcsolatban.

 

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr661077792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smokk 2009.05.22. 00:24:04

Szivesen neznek videot,ahol a strategiadat szemleletesen bemutatod/bar igaz nyomon lehet kovetni a blog alatt :)/ vagy 1-1 videot az altalad kulonosen tanulsagos es erdekes tradekrol!
De ezek nelkul is abszolult meg vagyok elegedve a bloggal.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.22. 06:42:12

@smokk: Szia Smokk: ezen a videó dolgon elgondolkodom, de azért egy kis pontosítás kellene, hogy mégis mire gondolsz. Mert egy daytrader vagy egy skalp trade-t könnyű videón bemutatni, de az én több hónapig tartó trade-jeimet már kicsit nehezebb. Nézzük példának az usdcad pozi történetét :
-04.19 sell limit elhelyezés
-04.20 megbízás teljesült
-05.03 stophúzás
-05.06 rész pozi-zárás
-05.06 új order
-05-20 stophúzás

Tehát ez nem valami mozgalmas történet és erről milyen videót csináljak ?

ui : és ennek a történetnek még nincs is vége, majd 08.20-án fogom zárni 0,9520-nál :-)

ADAM8 2009.05.22. 09:21:29

Szai GG!
idáig csak érdeklődő olvasója voltam a blognak. Nekem mint kezdőnek nagyon tanulságos és sok érdekes gondolatokat olvastam pl. a- Merre tovább részvénypiac?- kommentekben.
Szerintem a technikai elemzés mellett lehetne bővebb a funda elemzések is.(pl. ez előjött a GBP-nél)

Egyébként gratulálok!
üdv

ui. a 0,9520 zárás 2011. 08.20. ???

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.22. 09:25:44

@ADAM8: Köszi a gratulációt.
A funda elemzést azt én nem vállalom be, de gondolkozom rajta, hogy kit lehetne bevonni erre a részre társszerzőnek.
(bár én saját magam a fundamentális elemzésre nem igazán hagyatkozom)

ad ui: remélem nem kell 2 évet várnom rá :-)

mmarci15 2009.06.28. 12:37:26

Szia!
Nagyon tetszik a blogod és a kereskedési gondolkodásod. Ahogy írtam már korábban blogod hatására kinyílt előttem a forex spektruma, hogy nem csak 1-4 devizapár létezik a világon. Csak ezzel kicsit átláthatatlanná vált a metatraderem, sokkal több grafikon van megnyitva, és kicsit kusza ez a rendszer. Kérésem ezzel kapcsolatban, hogy esetleg tudnál irni egy postot arról, hogyan alakítottad ki az elemzési rendszeredet, milyen csoportokat különítettél el, hogyan rendezed őket csokorba, stb.
Ha nagyon rosszat kértem, és nincs erre időd energiád, vagy épp túl személyesnek találod a kérést, akkor előre is bocsánatot kérek, csak felvetettem...
üdv
MM

Kollegensky 2009.06.28. 14:34:35

Kedves GG! Szerintem nagyon sokan várjuk a további stratégiáidat.
Továbbá a videóra viszatérve, lehetne úgy csinálni, hogy miután lezárult egy trade, az összes tanulságaival, tapasztalataival együtt bemutatni,főleg ha több pozíció került megnyitásra, figyelve a MM-re. Vannak olyan összetett alakzatok, pozíciók amikor többféle belépési pont adódik, mint pl. alakzat az alakzatban. Hova raktad volna a stopot, mikor mire kell vigyázni, figyelni.Ezeket el lehetne magyarázni mindenki okulására. Nagyon precíz, jó előadó vagy. A videóval sokkal szemléletesebben lehetne elmagyarázni dolgokat.
Persze nem akarom az idődet, meg az energiádat beosztani. Fantasztikus aktivitással és szakértelemmel csinálod ezt a blogot, le a kalappal.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.28. 20:18:08

@mmarci15: A metával kapcsolatosan : én úgy kezelem, hogy csináltam órás, 4órás és napos profilt és azon belül nézem az összes általam figyelt párt. Tehát például a 4 órás chartokat akarom végignézni, akkor átváltok a 4 órás profilra és ott egyenként végignézem az összes chartot, de úgy hogy a monitoron egyszerre csak egy devizapár látszik.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.28. 20:20:01

@Kollegensky: bocs, de nem kívánok egyenlőre videókat készíteni, mert az már nem férne bele az időmbe.

A további stratégiákat később fogom bemutatni. Türelem :-)

GG
süti beállítások módosítása