GabiGabi 2009.07.24. 14:32

Szavazás

Felmerült annak az igénye, hogy heti rendszerességű, hétvégi hirlevelet szerkesztenénk, melyben a következő heti fontosabb hirek és a főbb devizapárok 4órás trendje szerepelne.

Amennyiben erre igényt tart a blog tagsága, akkor dolgozunk az ügyön :-)

GG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr351266021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kdeurhj1 2009.07.24. 23:26:52

Nagyon jó lenne!Szerintem megkérdezhetnéd, hogy ki milyent ismer,hátha látsz valami jó ötletet, amit formaként használhatnál.Például ilyen.
rapidshare.com/files/259655965/Devisen-Trader-2009-07-12-2.rar

abunba 2009.07.25. 14:00:26

GabiGabi!
Szerintem is nagyon jó lenne! Én egy ehhez hasonlót már indítványoztam, csak akkor az aktuális grafikonok képét (a zig-zagokkal) gondoltam alatta, de ez a táblázat a dolog lényegét tekintve ugyanaz!
Abunba
süti beállítások módosítása