Az EURCAD ordert a potenciális duplaalj miatt törlöm. Ismétlésként : ha az árfolyam ismét felmenne az orderem szintjére, akkor már kialakulhatna a 4 órás duplaalj és azért már nem szeretném ott eladni.

GG

ui: D1-es az a potenciális duplaalj és nem h4-es. elnézést.

GG

16 komment

Címkék: eurcad

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr921254160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abunba 2009.07.19. 20:29:28

Szia Gabi! A dupla alj, amit említesz, nem D1-en alakulna ki, ha ismét felmenne az ár az orderig? Ha arra a dupla aljra gondolsz amire én, akkor ez egy nem azonos magasságú (mélységű) duplaalj lenne? Ez az a trendfordulós jel, amit sok szakirodalom 1-2-3 aljnak is nevez?
Abunba

abunba 2009.07.20. 12:53:46

@GabiGabi:
kepfeltoltes.hu/090720/eurcad_d1_www.kepfeltoltes.hu_.gif
A D1-re gondolsz, vagy a H4-re?
kepfeltoltes.hu/090720/eurcad_h4_www.kepfeltoltes.hu_.gif
Abunba

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.20. 12:57:59

@abunba: Bocs, igazad van, D1-es duplaaljra gondoltam. Elnézést.
GG

abunba 2009.07.20. 13:08:38

@GabiGabi:
Semmi gond:) Csak azért kérdezgettem ilyen erőszakosan, mert H4-en is lehetett volna valamilyen duplalaj szerű alakzat ha tovább korrekciózik felfelé, de olyan kicsinek tartottam a nyakvonal távolságát, hogy csodálkoztam volna ha arra gondolsz.
Abunba

abunba 2009.07.20. 13:12:44

GabiGabi!
Vagy ez is duplaaljnak számított volna ha kialakul?
kepfeltoltes.hu/090720/eurcad_h4-2_www.kepfeltoltes.hu_.gif
Abunba

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.20. 13:19:12

@abunba: nem, a fehér vonal a jó az én szabályaim szerint és az előzetes trend se csökkenő.
GG

HuDini 2009.07.30. 13:36:12

nehéz, és dilemmás napok jönnek most a pozimra. én nem limittel, hanem piacin eladtam a napos chart alapján 1,6315-ön kb 600 pipes stoppal.
most új minimumra ment, így tudok stoppot húzni, viszont a stoppom még mindig csak minusz pár pipben lenne.
pozit nem tudok részben zárni, mivel a tervezett kockázat épp így adta ki, hogy csak minimum egységgel tudtam megnyitni.

kell-e 1000 pipet visszaengednem 0-ba, vagy kis vesztőbe úgy, hogy ráadásul én napos éket "látok" bele, amiből felfelé kellene kitörnie....... ?
vagy inkább becsüljem meg azt az 1000pipet, amit 30nap alatt hozott nekem szinte korrekció nélkül.

forexmbs 2009.07.30. 14:11:12

@HuDini: Ez tényleg kemény dilemma! 1000 pip az 1000 pip :-) Van TP? Mert (szerintem) ha van akkor tényleg dilemma.(hozzá piszkálni valamihez, és úgy, hogy közben még olyan jelet is látsz ami a további menet mellett szól..) Ha nincsen, akkor ha szabad véleményem kifejezni, az lehet egy kérdés, hogy milyen gyakran szokott lenni neked plusz ezer pipped egy traden, illetve, hogy hogy szoktad "fizetni" magad abból amit a piac elérhetővé tesz számodra. Tényleg nehéz döntés lesz, mindenképpen kívánom, hogy a legjobb döntést sikerüljön meghoznod!

StLui 2009.07.30. 14:16:24

@HuDini: fordító alakzat, gyertyakonfig figyelése ék alsó szára, mint támaszszint közelében h4-en?
Gondolom csak nyomasztó GG 3 megnyitott, egy kistoppolt valami/CAD longja is :)

StLui 2009.07.30. 14:19:00

@forexmbs: a jelet rossz irányba látja, mert longos jel a shortos pozira

forexmbs 2009.07.30. 14:36:08

@StLui: Bocs, igazad van, elnéztem.

HuDini 2009.07.30. 16:30:50

más páron levő pozi nem befolyásol, semelyik irányba, a setup pedig GG swing setupja, mely alapján nyílt a pozi. így nincs TP, csak stophúzás.
GG orderéig nem ment fel az árfolyam, Ő azért nincs benne, én piacin eladtam, nekem azért van meg.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.07.30. 17:28:04

@HuDini: először is gratula az 1 000 pipedhez. Én a magam részéről csak azért mert már 1000 pip van benne nem zárnám. Persze ismerem az érzést, amit érzel, mert nem szeretnél ebből már visszaadni. De ha a további esetleges mozgásban is benne akarsz lenni, akkor "annak ára van", ahhoz általában egy kis mozgásteret adni kell a párnak.

Erre az érzésre mondom én azt, hogy a plussz eredménynek is nagy a lelki terhe, sokszor nehezebb mint a minusznak. Az hogy naposon éket látsz benne, az még csak "beleképzelés", tehát ék csak akkor lesz, ha a napos trendvonal felett zár az árfolyam, vagyis ha kitör az ékből felfelé.

De ha mindenképp zárni akarsz, én akkor is kisebb idősikon fordulós jeleket keresnék és az alapján zárnék.

Gratula mégegyszer.

GG

trader55 2009.08.14. 20:52:53

Szia Gabi!

Az EURCAD D1-en csökkenő trendben mozog és a korrekció az utolsó két hullám esetében egyaránt a fibo 61 volt. Short limitet tettem 1,5890-re. Mivel a Te setupod alapján kerestem a beszállót, érdekelne a véleményed.

Trader55

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.08.16. 09:27:05

@trader55: Jónak tűnik az észrevételed. Csinálok is róla holnap egy bejegyzést.
Köszi.

GG
süti beállítások módosítása