Átnézem a nyitott pozikat, hogy jelenleg mi is a helyzet.

USDCAD

Shortot nyitottam 1,2250-nél, jelenleg 1,1490 az árfolyam. A poziból már a 2/3-át zártam 1,1820-nál, a szabályaimnak megfelelően, maradt nyitva a pozi 1/3-a. 

Most is bebizonyosodott hogy az árfolyamok sokkal többet tudnak menni egy menetben mint gondolnánk, áttörve minden támasz-szintet.

A pozi bezáródott része eddig hozott 1,65 %-ot, a maradék rész jelenleg +1,46 %-nál jár. Természetesen ez még "lebegő nyereség" mert ennek a stopja 1,2270-en van, tehát közel a 0-hoz. Ennél a maradék pozinál még nem tudtam stoppot húzni, mert h4-en nem alakult ki új csúcs.

EURCAD

Hasonló a helyzet, mint az USDCAD-nél. Shortot nyitottam 1,6079-nél, jelenleg az árfolyam 1,5664. A poziból már a 2/3-át zártam 1,5725-nél, maradt nyitva a pozi 1/3-a.

A pozi bezáródott része eddig hozott 0,79 %-ot, a maradék rész jelenleg 0,46 %-nál jár. Természetesen ez még "lebegő nyereség" mert ennek a stopja 1,6070-en van, tehát közel a 0-hoz. Ennél a maradék pozinál még nem tudtam stoppot húzni, mert h4-en nem alakult ki új csúcs.

NZDCHF

Longot nyitottam 0,6620-nál, jelenleg az árfolyam 0,6670-nél jár. A pozi felét már zártam 0,6695-nél. 

A pozi bezáródott része eddig hozott 0,21 %-ot, a maradék rész jelenleg 0,14 %-nál jár.

 

A blogon nyitva lévő pozik "lebegő nyeresége" jelenleg 2,06 %, a már lezárt eredmény 3,83%.

GG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr581111641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása