GabiGabi 2009.06.06. 18:49

Egy kis pihenő

Most hétvégére adok magamnak egy kis pihenőt. Gép előtt leszek zömében, de azt gondolom egyrészről hogy sokat dolgoztam ezzel a bloggal az elmúlt időkben igy rám fér egy kis pihenő a blogolásból. Másrészt nagyon nem tetszik amerre halad most a blog, nekem nincs kedvem állandóan védekezni, gondolkozom hogy merre és hogyan tovább, ha lesz tovább egyáltalán.

 

Olvastam a kérdéseiteket és kommentjeiteket, fogok mindre válaszolni, de nem most. Elnézést.

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr51167815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bt Laci 2009.06.06. 19:56:56

Sziasztok! Köszönöm a blogra szánt időtöket és jó pihenést kívánok a hétvégén.

Bobojsza_ 2009.06.06. 22:40:11

GG!

Megnéztem a látogatottságot: 500-600-as látogatottságod van. Gondolom olvasóidat nem akarod itt hagyni?
Az, hogy vannak és lesznek ilyen emberkék azt tudomásul kell venni. Tenni kell ellenük és menni tovább.
Ez a te blogod itt te vagy a főnök a te játékszabályaid szerint kell játszani.
2009.04.15. óta csinálod majd két hónap és ezalatt kitiltottál egy emberkét. Az semmi :-). Ez ne szegje kedved.

Na megyek!
Szia!

Sz_Balázs 2009.06.06. 23:04:23

Szia GG! szerintem nem halad rossz irányba a blog és néhány példától eltekintve én még mindig azt gondolom hogy ez egy kultúrált blog többségi kultúrált emberkékkel. Amit hiányolok a blogról, az a saját tapasztalatok megosztása bármelyik témában. 6-7 fős törzsgárda kivételével még mindig kevesen szólnak hozzá a bejegyzésekhez, pedig nagyon sokan olvassák azokat (napi 500-600 oldalletöltés). Természetesem ha pihenésre (kis szünetre) van szükséged, mindenki meg fogja érteni, nincs itt semmiféle követelmény. Most már azért beindítottál - Izivel együtt - olyan témákat amiknek önállóan kéne futniuk interaktive, tehát ha épp nem publikálsz akkor is élnie kell tudnia a blognak. És amikor újra lesz kedved hozzátenni valamit, akkor majd újra billenytyűzetet ragadsz. Ahogy Neked jólesik.

process29. 2009.06.07. 08:28:20

Kedves Gabi!

Mindig élvezettel olvasom a blogodat, a precízen megtervezett trade-jeidet, bejegyzéseidet, természetesen Izi, és Balázs írásai is építôen hatnak forexes fejlôdésemre.
Szerintem semmi képpen ne szegje kedvedet, kedveteket az ha van egy két pikírt, kötözködô emberke aki indokolatlanul próbál benneteket kostólgatni. Az emberek irigyek, nem tudják kezelni mások sikereit, és ha mások jól érzik magukat a bôrükben, sajnos ez egy ilyen ország, nagyon sok idônek kell eltelnie, hogy ez a szemlélet, morál megváltozzon. Éppen ezért hogy elérjük ezt a szintet, nagyon sok ilyen közösségnek, blognak kell létrejönnie. Tulajdonképpen csak annyit akartam írni, hogy nagyon szomorú lennék ha abba akarnátok hagyni a blog írását. Persze egy kis pihenésre mindenkinek szüksége van. Jó pihenést :-)

üdv
SzabolcsFX, azaz process29

abunba 2009.06.07. 08:32:43

Szia GabiGabi!
Rendszeresen olvasom a blogot, néha kérdezek is egy két "hülyeséget". Nekem az a benyomásom, hogy túlnyomó részt kifejezetten elismerően (én is így érzek) éreznek Irántad. Szerintem nem kellene állandóan "védekezned", egy két kellemetlenkedő bejegyzés vagy kérdés bele kell hogy férjen. A túlnyomó többség (velem együtt) úgyis Neked ad igazat. Ha valaki túlzásba viszi az ÉRTELMETELN akadékoskodást, azt egyszerűen töröld, viszont az esetleges ellenvéleményeknek lehetőséget kell adni, mert ha nem rosszindulatúak, akkor lehetnek akár hasznosak is. Lehet, hogy érdemes lenne egy külön topicot nyitni az kritikáknak, melyek kizárólag szakmai alapon akár a stratégia egészét, akár az egyes tradeket éri.
Én nagyon-nagyon bízok abban, hogy kezelni tudod az esetleges gáncsoskodókat és ez a blog még nagyon hosszú életű lesz. Csak így tovább!!! Üdvözlette! Abunba

K.Balazs 2009.06.07. 09:15:09

Hi GG!Én is azt gondolom, hogy kár a kötözködőkre túl nagy figyelmet szentelned, a végén még a tradelés rovárása megy. Ahogy a rómaiak mondták: "a sas (jelen esetben a Sólyom) nem fogdos legyeket"

trader55 2009.06.07. 11:13:22

Szia Gabi!

Én is nagyon sajnálnám, ha nem lenne folytatás, sőt amikor megjelent Wik is a blogon, akartam javasolni, hogy őt is "szerződtesd" szerkesztőnek, hiszen ugyanarról a témáról nem kellene 2 blogot böngészni. Persze ez a Ti dolgotok, de biztos velem együtt sokan örülnének.

Más: néha én is sokat gondolkodom egy-egy hozzászólás előtt, hogyan fogalmazzak, hogy a kérdéseim ne tűnjenek kötözködésnek (pl. én nem oda tettem volna a stoppot, stb). Ezek a kérdések nem kételkedések, csupán sokszor hiányzik az a logikai szál, ami esetleg Neked egyértelmű, de nekem még nem.

...és végül: sok fórumon voltam már és mindenhol voltak olyan kellemetlenkedők, akik nem a fenti okok miatt "kötözködtek".
Én úgy kezelném őket, mint a piaci veszteséget: a blogolás során biztosan be fog következni, hogy megjelennek, számítok rá, és időben "kizárom" :-)

üdv: István

DzFx 2009.06.08. 00:31:03

Szia GG!
Napok óta fogalmazom magamban, hogy amiket mostanában látok a blogodon, hogyan is lehetne jól megválaszolni, de nem akartam beleszólni. Vártam a reakciódat. Aztán döntöttél. Ma este Én is. Ma volt délután egy összefoglaló Tradingroom az Április Akadémia résztvevőinek. Rendre szépen felhívtam mindenkit, hogy emlékeztessem őket, hogy tanulni kell! :) Este 9 után visszahívott a török lírás csapatból az egyik ember, az István. Talán emlékszel rájuk! :) Azt mondta, hogy devizákon csak a régi hagyományos betelefonálós módon mer még kötni, mert azt ismeri, vagyis maradt a magyar bróker cégénél, de azóta amióta a tanfolyamot elvégezte NEM VOLT VESZTES TRÉDJE! Sőt, hat számjegyű nyereségeket is elkönyveltek azóta.
Ha gondolod, hogy pihenésre van szükséged ezt csak támogatni tudom, hiszen a szellemi felfrissülés mindenkinek kell. De ha csak ez a Russó fiú vette el a kedvedet, akkor javaslom, hogy beszéljél olyan emberekkel is akiknek igazi segítséget adtál. Valódi tudást sikerült eljuttatni hozzájuk a 3 nap alatt. Olyan tréderekké váltak részben a Te segítségeddel amire csak büszke lehetsz.
Számomra az volt a legkellemesebb része a beszélgetésnek, amikor azt mondta, hogy miután találkoztak velünk az irodában, utána már számolták a napokat, hogy mikor kezdődik végre a tanfolyam. Rendesen izgultak! :)
Ezekért a pillanatokért is érdemes ezt csinálni.
Üdv, DZ

fehéröves 2009.06.08. 16:59:11

Szia GG!
Nagyon sajnálnám ha valami kötözködő miatt megszünne ez a blog. Ami a dilemmádat illeti:
"Lesz-e tovább" ill "merre és hogyan tovább"
szerintem:
CSAK ÍGY TOVÁBB!
Légyszíves:-)

trader55 2009.06.08. 19:33:11

@DzFx:
Szia Zoli!
A vasárnapi tradingroomról lesz felvétel a fórumotokon?...mert nekem ez kimaradt. :-(Igaz, hogy nem a tanfolyamon voltam, csak a DVD-t vettem meg, kb. 2 hete az irodátokban.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.08. 19:36:44

@trader55: Igaz hogy nem hozzám intézted a kérdést, de én is tudom rá a választ. Felvétel már ott van a fórumban, letölthető, de elég hosszúra sikerült :-)

trader55 2009.06.08. 19:45:17

visszaszívom, most léptem be, már töltöm is:)

Gabor01414 2009.06.08. 23:06:15

@trader55: Szia!
Elmondanád,hogy hol töltöd le a tradingroom felvételt.Még egy kérdés:a DVD csak az irodában kapható?
Köszönöm:Gábor

DzFx 2009.06.09. 00:45:14

@Gabor01414:
Szia! Ez a Tradingroom csak az Akadémiásoknak volt. Azt csak a zárt fórumból tudják letölteni, azok akiknek van jogosultsága. A normál Tradingroomot pedig a szokásos helyről, ahova szintén kell jelszó. Te room tag vagy? Ha nem akkor lesz majd fejlesztés, és majd GG értesít amikor megvan a bővített verzió.
Üdv, DzFx

Gabor01414 2009.06.09. 11:41:40

@DzFx: Szia!Köszönöm az infót!(Én a Tőzsdeiskolán végeztem az Alapot,úgyhogy nem vagyok még room tag.)
Üdv.:Gábor

trader55 2009.06.09. 12:12:02

@DzFx: Ezek szerint a Tradingroomban kapacitáshiány van és aki szeretne új tag lenni annak is csak a fejlesztés után lehetséges?

ForexClub · http://www.forexclub.hu 2009.06.09. 13:27:04

@trader55:
Jelenleg 30 főben limitált a létszám technikai okok miatt. Amint túl vagyunk a teszteken, akkor meghirdetjük. De csak az kaphat kérdezési jogot, aki kitöltött egy tesztet, mert nem szeretnénk ha a színvonal leromlana. A Tradingroom-nak nem lehet feladata a kezdő kérdések megválaszolása. Ezért aki nem tudja megválaszolni, azok csak figyelési jogosultságot kaphatnak, addig pedig tanulnak, illetve a fórumokon megszerzik a megfelelő tudás szintet. Egyfajta rangnak kell a Tradingroomhoz való tagság. Várom a véleményedet.
Üdv, DzFx

trader55 2009.06.09. 14:31:12

Bármilyen tesztnek állok elébe:-)
Legalább megismerem a hiányosságaimat.
Végignéztem a videókat (FXA2-t teljesen, FXA1-ből az utolsó nap van hátra).
Ami a Tradingroommal kapcsolatban jelenleg probléma, az a munkaidőben való elfoglaltságom. Legfeljebb az esti összefoglalókon tudnék jelen lenni. Idővel tervezem, hogy csak a tradinggel foglalkozzak, de addig napközben a munkahelyem "rabszolgája" vagyok. Legjobb lenne valami olyan munkát végezni, ami kapcsolódik a tradinghez, de ilyen lehetőségem most nincs.

balacy - forex 2009.06.09. 14:50:39

@ForexClub:

Ha lesz lehetőség bővíteni, engem is érdekelne a dolog. Természetesen "figyelő" pozicióban, mert messze vagyok attól, hogy komolyan hozzászóljak a dolgokhoz, egyrészt mert kezdő vagyok, másrészt mert eddig jellemzően a BÉT-en kereskedtem csak (az ilyen irányú olvasói blogomat az elemzeskozpont.hu-n csinálom).

Szóval jelezd, ha lehet, hogyha lesz rá mód "figyelni" :)

Laci

Kollegensky 2009.06.13. 08:30:46

A tanfolyamról szóló videót szeretném megvásárolni! Lehetséges ez?

NorbiFX · http://www.forexakademia.com 2009.06.13. 12:38:08

@Kollegensky:
Szia!

A www.forexakademia.com oldalon a regisztrációnál a megjegyzés rovatba írd be, hogy a videót szeretnéd.

Üdv
Norbi

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.13. 20:24:56

@Kollegensky: Szerintem előnyösebb lenne, ha el tudnál jönni a tanfolyamra. Jó megismerkedni egy olyan társasággal, akik ezzel foglalkoznak, vagy ezzel szeretnének foglalkozni.

GG

Kollegensky 2009.06.14. 07:47:33

@GabiGabi: Én is így gondolom,de a múlt héten nulláztam le a számlámat,ezért választhatok a tanfolyam és a feltöltés között. Gondoltam a DVD-hez olcsóbban hozzájutok, pedig szívesen elmennék.
Amúgy meg eléggé ilyen autodidakta fickó vagyok. A technikai elemzés részével nincs gondom, inkább a pszihológiával állok hadilábon, azt meg csak én tudom megoldani. Azért kössz!

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.14. 07:52:56

@Kollegensky: Sajnálom a nullázást. Azt tudod már hogy mi volt a gond, amiatt ez megtörtént ? Ez az egyik legfontosabb ilyenkor, hogy tudd hogy miben hibáztál.

GG

Kollegensky 2009.06.14. 08:20:22

@GabiGabi: Sajnos tudom. Bele esem a leátlagolás bűnébe, ami rengeteg profitot termel,kb.10-15, néha 30%-ot naponta, de be kell látni, hogy időnként szinte biztos, hogy lenullázza a számlát, mert ha a piac ellenem fordul minden józan ész ellenére és már jókora mínuszban vagyok, nem tudom lezárni a pozíciót, mert mindig látok mentő ötleteket, hogy majd annál a támasznál megáll, vagy fibo 61,8-nál. És valóban megáll, elindul vissza, de ez már csak korrekció és zuhan tovább.
Valahogy mindig az az érzésem, hogy bele csal a csapdába.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.14. 08:24:04

@Kollegensky: Értem, ez a leátlagolás veszélyes dolog, főleg kis tőkével. Na de ebből is tanultál, ha még fájdalmas is volt.
GG

trader55 2009.06.14. 09:24:43

Én is DVD-n vettem meg, a tanfolyamra nehézkes lett volna eljutnom. Valóban hiányzott a társaság, most is úgy érzem, hogy nem igazán tartozom a csapatba :-(
Pl. nem kaptam meghívást a tradingroomba, csak a videóról értesültem. Pedig szívesen ott lettem volna.
Remélem, ezen még lehet változtatni, ha lesz következő alkalom (Balázs utalt rá, hogy tervezi).
Ami a tananyagot illeti: korábban már találkoztam az összes témával, viszont rendkívül jól rendszerezte a tudást a fejemben és sikerült súlyt adni 1-2 dolognak, amit ugyan eddig is tudtam, de eddig könnyedén vettem.
Úgy gondolom, a trading sikeressége nagyon apró dolgokon múlik. Sok embert ismerek, aki a tárgyi tudás birtokában van, de egy hajszál még hiányzik a sikerhez.
Kezdőknek ajánlom, hogy 4-5-ször nézzék végig a videót. Nem túlzok, nem lehet felületesen kezelni. Minden egyes alkalommal lesz benne valami újdonság.
Ebből a szempontból remek lehetőség a videó más tanfolyamokkal szemben, ahol 1-szer hallod és holnaputánra elszáll az ismeret.

Szóval az ára kinek sok, kinek nem, de jelentősen megkönnyíti a fejlődést.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.14. 09:35:31

@trader55: "Én is DVD-n vettem meg, a tanfolyamra nehézkes lett volna eljutnom. Valóban hiányzott a társaság, most is úgy érzem, hogy nem igazán tartozom a csapatba :-(
Pl. nem kaptam meghívást a tradingroomba, csak a videóról értesültem. Pedig szívesen ott lettem volna.
Remélem, ezen még lehet változtatni, ha lesz következő alkalom (Balázs utalt rá, hogy tervezi)."

Sajnálom, szólok a szervezőknek, hogy erre is fegyeljenek legközelebb.

"Ami a tananyagot illeti: korábban már találkoztam az összes témával, viszont rendkívül jól rendszerezte a tudást a fejemben és sikerült súlyt adni 1-2 dolognak, amit ugyan eddig is tudtam, de eddig könnyedén vettem.
Úgy gondolom, a trading sikeressége nagyon apró dolgokon múlik. Sok embert ismerek, aki a tárgyi tudás birtokában van, de egy hajszál még hiányzik a sikerhez."

Örülök hogy ezt leírtad, én is azt vallom hogy nagyon sok ember a technikai elemzés - mint tudás - birtokában van. De épp egy kevés hiányzik hozzá és ez elég ahhoz hogy ne legyen sikeres. És épp ez a szükséges kevés jöhet át egy ilyen tanfolyamon, a tudás rendszerezésével és az apró, fontos dolgok megtanításával.

A felületes és nem precíz tudás ebben a szakmában (is) nagyon drága dolog.

GG

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.14. 09:37:22

@GabiGabi: fegyeljenek = figyeljenek, bocsánat

Kollegensky 2009.06.14. 09:49:22

@trader55: Egyetértek, a siker nagyon apró dolgokon múlik, és ezt a tanfolyamokon szerintem nem lehet megtanulni, mert mindenki a saját egyéniségén keresztül látja a dolgokat és nehéz ráállni a másik gondolatvilágára. Ahogy egyre tapasztaltabbá válik a trader, aszerint egyre jobban, máshogy érti a dolgokat.
Pl. Wik videóit visszanézve sokkal pontosabban értem a lényeget mint egy évvel ezelőtt. Egyszerűen annyira összetett a forex, hogy idő kell, hogy leülepedjenek és beépüljenek a magyarázatok. Mindenki a saját belső harcát vívja.

trader55 2009.06.14. 10:24:00

@GabiGabi: "Sajnálom, szólok a szervezőknek, hogy erre is fegyeljenek legközelebb."

Köszönöm előre is.
Ha esetleg hiányzik a kontaktom, az e-mail címem kérlek juttasd el nekik.

Köszönöm

Gabor01414 2009.06.14. 10:34:04

@GabiGabi: Szia GG!
Megkérdezhetem,hogy mennyibe kerül a videó felvételetek?
Én ugyan már elvégeztem a "Tőzsdeiskola" alap képzését,de azt hiszem nem árt egy másik Mestert is meghallgatni...Gábor

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.06.14. 10:37:11

@Gabor01414: Megmondom őszintén, hogy nem tudom, én a szervezésben nem veszek részt, "csak" oktatok.

De továbbítom a kérésed és az illetékesek válaszolnak rá, egyébként Ők is itt vannak a blogban, Norbi és Dzfx

GG

NorbiFX · http://www.forexakademia.com 2009.06.14. 21:41:39

@Gabor01414: Szia!

A DvD- ára 99.900 Ft. (a 3 napi ellátás költsége miatt olcsóbb).
Én is azt javaslom, mint GG, hogy ha tudsz gyere el mert azért élőben más! A videós lehetőséget főleg azok számára találtuk ki akik nagy távolságban laknak.

Üdv
NorbiFx

NorbiFX · http://www.forexakademia.com 2009.06.14. 21:45:57

@trader55: Szia!
Ha nem kaptál meghívást az csak technikai probléma lehet! Elnézést kérek, természetesen a következőkre jöhetsz!
Dobj egy e-mailt a neveddel, hogy leellenőrizzem a levélküldést!
info@forexakademia.com

Üdv:
NorbiFX
süti beállítások módosítása