Aki akarta már letöltötte és teszteli a feltett swing pullback sablont. A használatával kapcsolatosan lenne egy javaslatom.

Amint emlitettem, az ICWR indikátor kb 80%-ban rajzolja úgy a csúcs-völgyeket, mint én. Igy azt ajánlom nektek, hogy ennek az indikátornak a vonalát állitsátok át vékony szaggatott vonalra és ti rajzoljátok be manuálisan a csúcs-völgyeket vastag vonallal, néha-néha felülbirálva az indikátort. Használjatok eltérő szineket a különböző idősikokon. Tehát például a 4 órás legyen a sárga az órás pedig a fehér vastag vonal. Az én chartjaimon ezeket a szineket és igy használva fogjátok látni ezután.

Ezt azért is szeretném, mert ekkor nem fogtok elkényelmesedni a csúcs-völgy elemzésben, mert sajnos ennek az indikátor használatának ez a következménye. 

Még egy lényeges dolog: én nem azt szeretném ha mindenki vakon engem követne, és azt gondolná, hogy csak úgy jó a csúcs-völgy elemzés, ahogy én csinálom. Én egy gondolkodásmódot szeretnék átadni nektek, és kezeljétek ezt konstruktivan, de ha valamit a saját igényetek szerint változtattok, akkor azt le kell tesztelni. Én a tesztelésre azt mondom, hogy akkor ér valamit, ha legalább 100 db-os mintát tartalmaz.

GG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr701278969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kdeurhj 2009.07.31. 17:51:27

Átnéztem a hírlevélben lévő devizákat, de nem találtam olyat, hogy ne a legmagasabb pont lenne a csúcs, és ne a legalacsonyabb a völgy.Biztos én hibázok, csak nem tudom, hogy hol.Mutatnál arra példát, ahol rosszúl rajzolt az indikátor?
süti beállítások módosítása