GabiGabi 2009.05.06. 06:19

NZDUSD dilemma

Az NZDUSD emelkedő trendben mozog 4 óráson. Long beszállót keresek rajta. A charton szürkével jelölt 5710-5730 közötti sáv előzőekben többször volt már ellenállás és támasz szint is. Ide esik a fibo 61,8 is. Ugyanakkor az is látható, hogy emelkedő ék formáció alakul, és az emelkedő ék az nem az emelkedést vetiti előre. Úgyhogy egyenlőre nem tettem be a limitet, egyenlőre várok.

GG

2 komment

Címkék: nzdusd

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr551105472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izi Fx 2009.05.06. 08:36:07

Itt még megjelenik a 3 felfele hullám 4h-n, amik kb 250 pipesek. Persze ettől még lehet keresni a longot, csak kérdés h honnan? Most én ezzel kicsit tanácstalan vagyok, mert dollár magához térhet talán...Aztán ahogy devizaTrader mondaná: time will tell!!!

Izi

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.06. 08:49:04

Igen, ezeket az elliot hullámokat én is sokszor figyelem, de inkább utólag tudom szépen rárajzolni a chartra :-)

Igen én is tanácstalan vagyok, mert azért ez a támasz-zóna pedig elég erősnek tűnik (nekem).
De majd meglátjuk. Egyenlőre még figyelős ez a pár.
süti beállítások módosítása