GabiGabi 2009.05.11. 07:11

EURUSD buy limit ?

Sokáig nézegettem és tanakodtam, hogy mit is csináljak az EURUSD-vel. Egyrészt elég nehéz most a h4-es csúcs-völgy elemzés, másrészt közel 400 pipes stoppal tudnék ordert elhelyezni.

Végül úgy döntöttem, hogy egyenlőre nem teszek be buy ordert, de ha lejönne 3290-3340 közé, akkor ott h4 gyertyakonfigos, vagy h1 alakzatos beszállót fogok keresni.

3 komment

Címkék: eurusd

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr621114306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGekko 2009.05.15. 18:34:33

Már sokszor találkoztam a "H4 gyertyakonfig" kifejezéssel. Lehet, tévedek, de szerintem H1 felett már nincs értelme gyertyakonfigról beszélni, ugyanis az egyes brókercégeknél más-más órára esik a forduló (azaz egyik cégnél épp indult az új gyertya, a másiknál meg még egy gyenge óra, mire indul az új). Magyarán ugyanaz a piaci helyzet egészen más képet mutat attól függően, melyik bróker platformját nézed.

Waker 2009.05.17. 14:32:25

Sziasztok!

Gabi!

Vasárnap van és strandolás helyett az EURUSD-ot elemzem.
AHogy nézem épp egy triplacsúcs alakul h4-en, vagyis én a jelenlegi m15-ön látható korekció fordultával nyitnék eladást 1.3545 környékén(stoppja 1.3616-on lenne) és aztán a D1-en látható duplacsúcs nyakvonalát (kb 1.2880) amennyiben áttöri akkor még eladás kb 1.25-ig.
Ja, és H4-es fibo 50-emnél (1.330X) odafgyelnék.

http://kepfeltoltes.hu/view/090517/euh4_www.kepfeltoltes.hu_.gif

http://kepfeltoltes.hu/view/090517/eud1_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Vélemény?

DaniM

tanonc 2009.05.17. 15:21:20

Szia Waker,

h4 duplacsúcs (v akár fejváll) véleményes de rendben is lehetne, viszont ez a történet már lefutott szerintem, célár 1 nálam pont az emelkedő h4 csati aljára esett, nem tudom, h fogadnék-e a csatorna törésére.

A naposon valami fogalomzavar van, nem értem mire gondolsz.

Üdv, Gábor
süti beállítások módosítása