A mai naptól kezdődően lesznek bejegyzések, melyeket csak tagok láthatnak. A tagság ingyenes, 1 db email elküldéséből áll, melyben kéred a meghívót a ggforex@freemail.hu címen.

Kezdetnek a "Poziciók" című bejegyzésem és Izi daytrader szintjei lesznek ezek.

GG

A bejegyzés trackback címe:

https://deviza.blog.hu/api/trackback/id/tr61148395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmarci15 2009.05.29. 12:43:15

Hello!

Hogyan tudom beállitani, hogy a tagoknak szóló bejegyzéseket az rss feed is lássa? Ha lehetséges egyáltalán..
Ha jól látom, mikor bejelentkeztem, van egy admin fül is, elvileg ott bárki módosithatja a bejegyzéseket? Ez a tagos rendszer még nem igazán tiszta hogyan működik. Egy pár szót a működéséről ha lehetne, köszönöm.

GabiGabi · http://devizablog.hu 2009.05.31. 06:45:55

@mmarci15: Sajnos ebben a blogolásban én is nagyon kezdő vagyok ( én inkább a forex-et szeretem :-) )

Tehát nem tudom hogy az rss-t hogy kell beállitani, én kitettem oldalra, tőlem ennyi telt, bocs. Talán segit ebben valaki, aki tudósabb ebben a témában.

Az admin fülhöz : kitettem egy belépési lehetőséget, de azon meg tényleg rajta volt az admin fül, igy ezt levettem. Inda pass-os belépés szükséges a bloghoz. Jó lenne ha ebben is tudna valaki segiteni, hogy lehetne ezt egyszerűsiteni.
süti beállítások módosítása